
Viestinnän, joka on viestin lähettämisen ja vastaanottamisen prosessi, on lähtökohta. Tämä kohta ei ole varsinainen lähettäminen, vaan se käsittelee jotain, joka tapahtuu lähettäjässä ennen kuin hän aloittaa viestin lähettämisen. On stimulaatio, joka tulee ensin – asia, joka pakottaa tai saa ihmisen toimimaan. Se on syy kommunikaatiokohtaamiseen, ja se tapahtuu Lähteenä tunnetun yksilön aistihermossa.
The source is the person or group that starts the message. The source is the coder or sender of the message – the one who receives stimuli from within and then uses the means to convey the intended message to the receiver. Because processes are involved in communication, Lähde faces so many problems in connection with communication. Before the information or opinion is transmitted to the recipient, the Source makes a movement, which message he wants to send. This movement or initiative can be done by speaking, gesturing, writing or by whatever means he finds suitable to convey the message. In the communication process, this movement is known.
After performing an action that is the result of an action performed by the sender or communicator. It is a response to an action that can come as a response, a response, a response, a rhetor, a confession, or a birth. Chosen by both the next next line, and the final parts of the process Interaction can take place between two or more messages, which affects the fact that it was transmitted easily.
Today, there is so much information circulating in the world, as well as about people’s reactions. These indicate that not all messages sent reached the intended recipients. So many factors are responsible for this. The communicator does not take more or must consider the skills used in communicating with people. However, his obligation is due to the fact that he has a good understanding of the means he chooses to communicate. This is how he reaches his target audience coming.
Lähetettävän viestin tulee olla kommunikaattorin tiedossa. Jos hän ei tunne, hän ei pysty kiinnittämään yleisönsä viestiä, näytämme viestin kanssa tärkeältä tai välittämään luo sitäisesti. Tehokas viestintä myös voi suurelta riippuvaisesta ympäristön tuntemisesta, jossa viestintä tapahtuu. Eri yhteisössä tai alueella vallitsevat erot pakottamaan lähde-lähestymistavan sijaintiin ja kohdeyleisöön. Esimerkiksi Nigeriassa huomioidaan ikä, asema, sosiaalinen luokka, työikä jne., aivan eri tavalla kuin muualla maailmassa. Tämän sosiokulttuurisen kontekstin lisäksi toinen tärkeä tekijä, häiritsee asennetta. Viestintälähteen asenne itseään osoittamalla luottamusta viestiin on erittäin viestin onnistuneelle välittämiselle. On olemassa kerta toisensa jälkeen, kun ihmiset lähettävät eteenpäin, että eri vastaanottajille, mutta kuitenkin niiden tietämättömyyden taso, jolle nämä viestit on tarkoitettu, on hälyttävää. Tutkim ovat osoittaneet, että nykyinen tiedonlevitysmenetelmä ei ole tarkoituksenmukainen, minkä vuoksi tiedon uudelleenpakkaaminen on käyttöönoton.
tämän tiedon kääntämistä ihmisten kielelle; ottamalla käyttöön oikea ihmisille tuttu väline ja tarjoamalla oikea ympäristö, joka herättäisi kohderyhmässä tarvittavan kiinnostuksen. Jos tähän sisältyy koulutusta ja uudelleenkoulutusta, tiedon uudelleenpakkaamisen ihmisten käyttöön tarkoitettu ottaminen käyttöön, mutta edelleen maan uudelleen, erityisesti maaseudun asukkaiden tarpeita vastaavaa tietoa. Tämä voi tarkoittaa painetun tiedon muuntamista suulliseen muotoon muun yhteisön tiedotuskeskusten, yhteisöpohjaisten organisaatioiden (CBO), radion jingleen, televisio-ohjelmien ja fokusryhmäkeskustelujen avulla.
Painetun tiedon muuntaminen suulliseen muotoon: – Lukutaidottomuus maaseudulla ei tue lukemista ja kirjoittamista. Siksi suullinen tiedonvälitys etsin tapataa ihmisiä. Suuri osa ihmisten saamasta nykyisestä tiedosta ilmestyy jatkuva painetussa on käytetty välineiden kautta, jotka eivät ole helposti maaseudun asukkaiden saatavilla. Siksi tarvittavan tiedon hankinnassa ja levittämisessä maaseudun asukkaille tulisi käyttää henkilöitä, jotka ovat koulutettuja tiedon tallentamiseen, hakemiseen ja levittämiseen.
Fokusointiryhmäkeskustelujen käyttö Toinen hyvä tapa pakata tiedot uudelleen fookusryhmäkeskustelussa. Tiedote pakata uudelleen tarinoiden, laulujen ja aman muotoon ja esittää tietylle osalle