October 4, 2022

Suurin osa painonnousua koskevista myyteistä on peräisin kuntosalipuheesta, ja siksi heitä kutsutaan asiantuntijoiksi, jotka eivät tiedä mitään kehon toiminnasta. Myytit, jotka johtavat ajanhukkaan, turhautumiseen ja jos ne otetaan sellaisiin asioihin sokeasti, pitävät totuudesta, voivatko nämä asiat hidastaa edistymistä kuntosalilla. Älä usko kaikkeen, mitä kuulet kuntosalilla, kun tämä tulee harjoitteluun ja painonnousuun, tee tutkimusta sinusta. Yksinkertainen ja perusperiaate pätee kaikkiin lihasten kasvuun ja painonnousuun, kuten vaihtelevaan toistotiheyteen, korkean intensiteetin harjoituksiin ja progressiivisiin ylikuormitukseen. Yritetään tarkastella joitakin yleisimpiä painonnousuja.

Suuri toistomuoto voi polttaa rasvaa, kun taas pienempi toisto kasvattaa lihasmassaa. Progressiivisia ylikuormituksia tarvitaan tekemään lihaksista paljon suurempia. Tämä tarkoittaa, että vaadit tekemään enemmän toistoja kuin olet tehnyt töitä, mikään ei muuta päälläsi olevia asioita, myös jos paino ei muutu tangossa eikä mikään muutu itsessäsi. Sinun on myös vahvistettava paljon. Ja määritelmällä on kaksi pääominaisuutta, kuten alhainen kehon rasvan esiintyvyys ja lihasten koko. Rasvalihasten vähentämiseksi kehossa tulisi vähentää kaloreita, harjoituksen korkeinta toistoa ja tämä polttaa yhtä paljon kuin kaloreita. Mutta etkö tekisi asioita niin paljon paremmin kiinnittääksesi kävelyn polttaaksesi nämä asiat pois? Parempi vielä nämä asiat, yritä käyttää alhaisia toistoja lihasten rakentamiseen, mikä nostaa aineenvaihduntaa ja polttaa enemmän ja enemmän kaloreita.

Vaikka kuka tahansa voi rakentaa lihaksia, useimmilla ihmisillä oli silti mielessä kysymys, miksi steroidit nostavat painoa? Osan voimaharjoittelusta proteiini-isolaattien lisäyksellä on osoitettu lähinnä lisäävän kiinteää kehon painoa. Jotkut viimeisimmät tutkimukset saattavat myös osoittaa, että urheilijoiden suorituskykyä ei heikennä lainkaan lihattoman ruokavalion noudattaminen ja ihmisten voimaharjoittelu ja vain eristettyjen proteiinien nauttiminen proteiinilähteinä, joilla saatiin laihaa lihasmassaa.

Jos tämä ei ole sellainen tarkoitus, että massaa voimaharjoittelu, jota et. Lihasten laittaminen on pitkä ja vaikea prosessi. Voimaharjoittelu voi myös yhdistää laadukkaan ruoan kanssa, ja tämä määrittää, kuinka voit massaa lihaksia. Yleensä naiset eivät tuota testosteronitasoa kuten miehet. Yritä perehtyä näihin yksityiskohtiin steroidien käyttämisestä lihasmassan kasvattamisessa ja hyödynnä sitten sitä, jos aiot innokkaasti ostaa steroideja. Sivusto tarjoaa myös lisätietoa näistä asioista.

Leave a Reply

Your email address will not be published.