February 9, 2023

Onko sinun vaikea päästä eroon siitä ylimääräisestä painosta? Oletko jatkuvasti hämmentynyt siitä, mitä ruokia sinun pitäisi tai ei pitäisi syödä? Tuntuuko siltä, että vaikka mitä teetkin, kasvat jatkuvasti? Vai onko joskus aikoja, jolloin laihdut, mutta nouset taas niin kuin se ei olisi koskaan kadonnut? Älä huoli, sinä ja miljoonat ihmiset kärsitte saman kohtalon, kun on kyse upeasta vartalosta ja pysymisestä terveenä ja kunnossa. Mutta muista, että mitä tahansa teetkin, saattaa olla tavoitteidesi vastaista – siksi se ei toimi sinulle.

Syöminen on monelle mennyttä aikaa. Mutta upea kroppa ei tarkoita luopumista tästä upeasta harrastuksesta. Kyse on oikeanlaisten ruokien syömisestä! Joten mitä syödä voit kysyä? Matala glykeeminen ruoka.

Glykeemisen indeksin painonpudotusohjelmat sopivat lähes kaikille, jotka haluavat saada paremman vartalon. Glykeemisen indeksitutkimuksen avulla tutkijat ja kunto-ammattilaiset ovat rajanneet parhaita syötäviä ruokia. Voit hankkia ilmaisen glykeemisen indeksitaulukon ja valita yksinkertaisesti ruoat, joita haluat syödä. Tämä auttaa sinua suunnittelemaan ateriat oikein ja pysymään terveempänä helposti ja vaivattomasti.

Käyttääksesi tätä ilmaista indeksikaaviota, sinun tarvitsee vain viitata luettelossa oleviin ruokiin ja niiden glykeemiseen arvoon (se vaihtelee välillä 0-100). Mitä suurempi luku tarkoittaa, että se imeytyy elimistöön nopeammin. Lisäksi, kun glukoosi imeytyy nopeasti elimistöön, se nostaa verensokeritasoa ja sitä haluat välttää. Glykeeminen indeksitutkimus osoitti, että elintarvikkeet, joiden arvot ovat alle 55, sopivat sinulle parhaiten. 55-70-vuotiaat ovat suhteellisen hyviä, kun taas 70-vuotiaat ja sitä vanhemmat ovat hieman riskialttiita valintoja.

Tässä ruokatrivia: Snickers-patukka on pienempi indeksi kuin bagel! Patukan maapähkinät (itse asiassa sen proteiinit) alentavat indeksilukua, mikä tekee siitä paremman syömisen. Joten kaikki ei ole kärsimystä, kun aloitat glykeemisen indeksin painonpudotusohjelman. Temppu on alentaa ruoan indeksiä yhdistämällä siihen runsaasti proteiinia sisältäviä ainesosia. Tällä tavalla se imeytyy hitaasti kehoon.

Laihdutusvillitys tai muut terveyteen liittyvät pikaratkaisut eivät auta sinua – ja se voi olla jopa vaarallista terveydelle. Valitse yksinkertainen ja tehokas tapa saada haluamasi vartalo – käytä glykeemistä indeksiä oppaana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *